CsontritkulásA Washington Egyetem Orvostudományi Intézetének kutatóit érdekelte a téma, hogy a kizárólag nyers növényi táplálékon élők - akik egyáltalán nem fogyasztanak még tejet, tejterméket sem, csak zöldségfélét, gyümölcsöt, dióféléket és csíráztatott magvakat nyersen, eredeti állapotuk megváltoztatása nélkül -, mennyire hajlamosak a csontritkulásra. Vizsgálódásuk végén arra a meglepő eredményre jutottak, hogy a nyerskosztos növényevők egyáltalán nem törékeny csontúak, csontjaik - noha nem vastagok - meglepően erősek. >> tovább *** A Harvard School of Public Health (Harvard Egyetem Közegészségtani Intézete) őszintén bevallja, hogy a legutóbbi vizsgálatok eredményei elbizonytalanították a szakembereket az oszteoporózis megelőzésének több kérdésében, beleértve azt is, hogy egyáltalán alkalmas-e a tej erre a célra. Azt azonban kereken kimondják, hogy a kutatási eredmények szerint a rendszeres tejfogyasztással nem előzhetők meg a csonttörések... >> tovább ***
|
|||
Ha értékesnek találod ezt az oldalt, a következő kódot a honlapod forrásába illesztve tudsz a honlapnak erre a konkrét oldalára mutató linket elhelyezni: |











