Tej, tejtermékekA Harvard Egyetem Közegészségügyi Intézete nem ajánlja, hogy az egészséges, kiegyensúlyozott (napi 300 milligramm kalciumot tartalmazó) táplálkozás mellett, ami növényi forrásból fedezhető, még pluszként két-három pohár tejet megigyunk naponta, hogy a tudományos napi adag - az 1000-1200 milligramm kalcium - meglegyen. Nem ajánlja, mert nem tartja bizonyítottnak sem azt, hogy a napi két-három pohár tej hasznos lenne a csonttörések ellen, sem azt, hogy biztonságos lenne egyéb (petefészekrák, posztatarák) kockázatokat tekintve. >> tovább *** Az Orvosok a Felelős Orvoslásért (PCRM - Physicians Committee for Responsible Medicine) nevű tekintélyes non-profit szervezet, amelynek több mint négyezer orvos tagja van az USA-ban, már 1991 óta harcol a hús- és tejfogyasztás ellen. A szervezet nemcsak egészségpolitikával foglalkozik aktívan, hanem kutatással is, és kutatásainak eredményeképpen fogalmazta meg azt, hogy a jelenlegi, húson (beleértve a baromfihúst is), halon és tejterméken alapuló étrendünk nem csak hogy nem tartalmaz elegendő tápanyagot, de egyenesen betegségeket okoz. >> tovább *** Ön hogy ítéli meg a tej-, illetve a különböző tejtermékek szerepét? ***
|
|||
Ha értékesnek találod ezt az oldalt, a következő kódot a honlapod forrásába illesztve tudsz a honlapnak erre a konkrét oldalára mutató linket elhelyezni: |











