"Ha azt mondod, hogy Isten mindenben benne lakozik, miért ölsz meg egy csirkét?"
Guru Granth Sahib, 1375. oldal
"Ostobaság kegyetlenséggel megölni állatokat, és felszentelt ételnek hívni."
Guru Granth Sahib, 1375. oldal
"Életet öltök és vallási tettnek nevezitek. Akkor mi a vallástalanság?"
Guru Granth Sahib, 1103. oldal
Ha ruhát ér a vér, nem használható; HA VÉRT (VAGY HÚST) FOGYASZT EGY EMBERI LÉNY, HOGYAN LEHET AKKOR A SZÍVE TISZTA?
Guru Granth Sahib, 140. oldal
Elvenni azt, ami jogosan máshoz tartozik, olyan, mintha egy muszlim disznóhúst enne, vagy egy hindu marhát. A Gurunk, Spirituális Vezetőnk csak akkor áll mellettünk, ha NEM ESZÜNK SEMMILYEN HÚST VAGY HOLTTESTET.
Guru Granth Sahib, 141. oldal, 1. sor
"Kabir, a zsarnok zsarnokoskodik, amikor állatot öl, még akkor is, ha "hallal"-nak nevezi azt (törvényes hús). Amikor számlájáért szólítják az Úr udvarában, ki tartozik majd akkor?"
Guru Granth Sahib, Szent Kabir-ji Megvilágosodott Mester által, 1374. oldal
"Kabir, a babból és rizsből álló vacsora kiváló, ha egy kis sóval ízesítik. Ki vágatná el a torkát, azért, hogy húst egyen a kenyeréhez?"
Guru Granth Sahib, Szent Kabir-ji Megvilágosodott Mester által, 1374. oldal
"Kabir, elnyomják és megölik az élő lényeket, és ezt illendőnek tartják. Amikor az Úr elszámoltatja őket, milyen állapotban lesznek majd?"
Guru Granth Sahib, Szent Kabir-ji Megvilágosodott Mester által, 1375. oldal
"Kabir, erőt használni és ölni, zsarnoki; az Úr kéri majd a számládat. Amikor elszámoltatnak, arcod és szád megverik."
Guru Granth Sahib, Szent Kabir-ji Megvilágosodott Mester által, 1375. oldal
"Ne mondd, hogy a Védák, a Biblia és a Korán hamis. Azok, akik nem elmélkednek rajtuk, ők hamisak. Azt mondod, hogy az Egy Isten mindenben benne van, akkor miért ölöd meg a csirkét? Ó Mullah, mondd el: ez Isten Igazságtétele? Elméd kétségei nem oszlottak el. Megragadsz egy élőlényt, és azután hazaviszed, és megölöd a testét; csak a porhüvelyt ölted meg. A lélek fénye átlép egy másik alakba. Mondd hát, mit öltél meg? És mire jók a megtisztulásaid? Miért mosod meg arcodat egyáltalán? És miért hajtod le a fejed a mecsetben? A szíved tele van álszentséggel; mire jók az imádságaid a Mekkába tett zarándoklatod során? Tisztátalan vagy; nem érted a Tiszta Urat. Nem ismered a Rejtélyét. Kabir mondja, kihagytad az édenkertet; az elméd a pokolra kerül.
Guru Granth Sahib, 1350. oldal
Azok a halandók, akik marihuánát, húst és bort fogyasztanak - nem számít milyen zarándokútra mennek, és szertartásokat tesznek, mind a pokolra jutnak.
Guru Granth Sahib, 1377. oldal
Bhagat Kabir azt mondja, A LEGJOBB ÉTEL A KITCHREE (ZÖLDSÉG), ahol nektár-édes a só. Vadászott húst eszel, de melyik állat lesz kész arra, hogy levágd a fejét?
Guru Granth Sahib, 1374. oldal
A kapzsiság egy kutya, a hamisság a sepregető, és A BECSAPÁS A HÚSEVÉS.
Guru Granth Sahib, 15. oldal
A világ holttetemeket eszik, hanyagsággal és önzéssel élve. Mint egy manó vagy vadállat, megölik és megeszik a hús tiltott tetemeit. Ezért urald kényszereidet, különben az Úr megragad, és bedob a poklok kínzásaiba.
Guru Granth Sahib, 723. oldal
Ahogy a ruhán a véres pecsét tisztátalan lesz, az embernek NEM LEHET TISZTA A TUDATOSSÁGA, AMIKOR VÉRT ÉS MÁS LÉNYEK HÚSÁT FOGYASZTJA.
Guru Nanak Dev,
Guru Granth Sahib, 140. oldal
Élőlényeket ölsz és helyes tettnek hívod. Mondd testvér, mit neveznél jogtalan tettnek? A legkiválóbb bölcsnek hívod magad; akkor kit nevezel hentesnek?
Guru Granth Sahib, 1103. oldal
A hamisság a tőröm és CSALÁSSAL ENNI A HÚS.
Guru Granth Sahib, 24. oldal